Veel gestelde vragen

 

1. Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling de deur uit is, ontvangt u via de mail een trackingcode zodat u ten alle tijden uw pakketje kunt volgen.

2. Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?

Per bestelling berekent onze website een bepaald bedrag aan verzendkosten, tenzij u voor meer dan € 75,- besteld. Helaas is het niet mogelijk om online meerdere bestellingen aan elkaar te koppelen.

Indien u online meerdere bestellingen heeft geplaatst, dan willen we u graag adviseren om contact met ons op te nemen limburgsruiterhuis@gmail.com . Dan kunnen we voor u nagaan of we alsnog verschillende bestellingen samen kunnen voegen om op die manier op de verzendkosten te besparen.

3. Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij limburgsruiterhuis.nl?

Bij het bestellen via onze website selecteert u online uw producten. Zodra u de gewenste producten verzameld heeft, kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden en leveringswijzen.

4. Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

Onze voorraad en de website zijn aan elkaar gekoppeld. Op die manier wordt voorkomen dat een product na uw bestelling toch uitverkocht blijkt te zijn.

5. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:

  • IDEAL
  • BanContact/MisterCash
  • PayPal
  • Betalen bij afhalen
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling

Kortom; online bestellen bij limburgsruiterhuis.nl is gemakkelijk en snel!

6. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Uw betaling wordt door SISOW verwerkt. Na het invullen van uw gegevens gaat SISOW direct het beveiligde betalingsproces starten. De betaling wordt door SISOW binnen enkele minuten verwerkt.

7. Hoe werkt betalen via IDEAL?

Als u betaalt via IDEAL, dan maakt u direct geld over van uw bankrekening naar die van Limburgs Ruiterhuis. Voor het betalen met IDEAL heeft u internetbankieren nodig. U kunt bij de betaling aangeven bij welke bank u een rekening heeft. Vervolgens volgt u de instructies op het scherm.

8. Hoe kan ik vanuit het buitenland betalen?

Vanuit het buitenland kunt u middels een creditcard of per bank betalen. U kunt bij het bestellen aangeven welke betaalwijze uw voorkeur heeft. Ondanks dat er binnen Europa gebruik gemaakt wordt van de IBAN code, is het mogelijk dat  bij een betaling vanaf een buitenlandse bankrekening wel kosten in rekening  gebracht worden!

De volgende betaalmethodes zijn beschikbaar:

  • PayPal
  • Creditcard
  • BanContact/MisterCash
  • Vooruitbetaling
  • Contant

9. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, u kunt bij uw bestelling een afleveradres op geven zodat de bestelling daar afgeleverd wordt.

10. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Indien de levertijd afwijkt dan zal dit aan u kenbaar gemaakt worden.

De bestelling wordt door PostNL of Bpost bij u thuis geleverd of op een door u gekozen PostNL punt. Helaas kunnen wij van tevoren niet aangeven op welk tijdstip de bestelling bij u geleverd wordt. U kunt zelf in het bestelproces aangeven met wie u uw pakketje verzonden wilt hebben.

11. Worden mijn artikelen goed verpakt?

Ja, uw artikelen worden goed verpakt zodat ze onbeschadigd bij u aan komen.

Onze medewerkers behandelen uw producten met grote zorgvuldigheid.

12. Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Aan ons te retourneren artikelen dienen door de afzender te worden gefrankeerd.

13. Wat is de zichttermijn?

Alle bij ons gekochte producten kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd of geruild.

U dient binnen 7 dagen wel ons via de mail (limburgsruiterhuis@gmail.com) op de hoogte te stellen, dat u uw product wilt retourneren en de reden daarvan.

 14. Wie heeft de productfoto’s gemaakt?

Deze zijn gemaakt door Yvette Baur Fotografie

Op deze foto’s zit copyright en deze mogen dan ook niet zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden.

15. Wordt er ook verstuurd naar België?

Ja, u kiest bij het invullen van de adresgegevens niet voor Nederland, maar voor België. Uw bestelling wordt verzonden met Bpost. Er bestaat ook de mogelijkheid om op afspraak uw bestelling op te halen in de regio Maastricht.