Welkom in de vernieuwde webshop          Gratis verzending vanaf € 75

Veelgestelde vragen

Betalen

Niemand mag er ongevraagd met jouw geld vandoor gaan. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je je aankoop wilt afrekenen. Zo krijgen anderen geen kans om mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het slotje in je browser.

Betaalmethodes Je kunt bij Limburgs Ruiterhuis op de volgende manieren betalen:
  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash
  • Sofort
  • Creditcard
  • PayPal
  • Overschrijving
  • Kontant (enkel mogelijk bij het ophalen van uw bestelling)

Betalingen via iDeal, Bancontact, Sofort en overschrijving zijn gratis. Voor een betaling met creditcard worden er 2,5% en voor Paypal 3,5% aan servicekosten doorberekend.

Bezorgen

 Bezorging via  Prijs Bezorgtijd
 PostNL of PostNL Punt  € 6,50  1-2 werkdagen
 PostNL België  € 6,50  1-3 werkdagen

Indien je meer dan € 75,- besteedt in onze webshop, dan verzenden wij gratis je bestelling binnen Nederland en België! 

Ben je op het moment van bezorging niet aanwezig dan wordt je pakket standaard bij de buren aangeboden. Lukt dit niet dan krijg je van de chauffeur een bericht met een “Niet-Thuis-Code”. Met deze code kun je een keuze maken voor een tweede pakket bezorging.

Wil je het pakket liever bij je buren of op het dichts bij zijnde PostNLpunt laten bezorgen? De keuze is aan jou, eenvoudig en handig!

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een trackingcode op het opgegeven e-mailadres. Hierdoor kun je snel en gemakkelijk je bestelling volgen worden en kijken wanneer aflevering plaats zal vinden.

Wilt u uw pakketje ophalen in een PostNL punt dan kunt u na het invullen van uw adres een PostNL punt bij u in de buurt selecteren.

Afhalen van je bestelling

Nà afspraak is het mogelijk om je bestelling in Eijsden of Hulsberg af te halen.
Voor het maken van een afspraak graag een berichtje sturen via het contactformulier

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling verschijnt het in beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox. Wij raden je aan om de e-mails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt. Mocht je deze orderbevestiging niet hebben ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Zodra je bestelling verzonden is ontvangt je op het opgegeven e-mailadres een trackingcode om je bestelling te volgen.

Zijn alle artikelen voorradig?

Alle artikelen op onze website zijn op voorraad. Mocht een bepaalde maat uitverkocht zijn dan staat dit vermeld als je deze maat aan klikt.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.