Gratis verzending vanaf € 75

Veelgestelde vragen

Betalen

Niemand mag er ongevraagd met jouw geld vandoor gaan. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je je aankoop wilt afrekenen. Zo krijgen anderen geen kans om mee te kijken. Deze veilige verbinding heet SSL en herken je aan het slotje in je browser.

Betaalmethodes Je kunt bij Limburgs Ruiterhuis op de volgende manieren betalen:
  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash
  • Sofort
  • Creditcard
  • PayPal
  • Overschrijving
  • Kontant (enkel mogelijk bij het ophalen van uw bestelling)

Betalingen via iDeal, Bancontact, Sofort en overschrijving zijn gratis. Voor een betaling met creditcard worden er 2,5% en voor Paypal 3,5% aan servicekosten doorberekend.

Bezorgen

 Bezorging via  Prijs Bezorgtijd
 PostNL of PostNL Punt  € 6,50  1-2 werkdagen
 PostNL België  € 6,50  1-3 werkdagen

Indien je meer dan € 75,- besteedt in onze webshop, dan verzenden wij gratis je bestelling binnen Nederland en België!

Ben je op het moment van bezorging niet aanwezig dan wordt je pakket standaard bij de buren aangeboden. Lukt dit niet dan krijg je van de chauffeur een bericht met een “Niet-Thuis-Code”. Met deze code kun je een keuze maken voor een tweede pakket bezorging.

Wil je het pakket liever bij je buren of op het dichts bij zijnde PostNLpunt laten bezorgen? De keuze is aan jou, eenvoudig en handig!

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een trackingcode op het opgegeven e-mailadres. Hierdoor kun je snel en gemakkelijk je bestelling volgen worden en kijken wanneer aflevering plaats zal vinden.

Wilt u uw pakketje ophalen in een PostNL punt dan kunt u na het invullen van uw adres een PostNL punt bij u in de buurt selecteren.

Afhalen van je bestelling

Nà afspraak is het mogelijk om je bestelling in Eijsden of Hulsberg af te halen.
Voor het maken van een afspraak graag een berichtje sturen via het contactformulier

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling verschijnt het in beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox. Wij raden je aan om de e-mails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt. Mocht je deze orderbevestiging niet hebben ontvangen, neem dan contact op via het contactformulier. Zodra je bestelling verzonden is ontvangt je op het opgegeven e-mailadres een trackingcode om je bestelling te volgen.

Zijn alle artikelen voorradig?

Alle artikelen op onze website zijn op voorraad. Mocht een bepaalde maat uitverkocht zijn dan staat dit vermeld als je deze maat aanklikt.

Retourneren

Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht? Je bestelling terugsturen kan binnen 14 dagen.

 

  • Stop het artikel ongebruikt en schoon (passen mag wel) in de originele verpakking.
  • Via ons e-mailadres info@limburgsruiterhuis.nl kun je de retourzending aanmelden. Zo krijg je de mogelijkheid om een PostNL retourlabel aan te schaffen, waarmee je de retourzending voor een lager tarief met PostNL verzendt.
  • Uiteraard is het ook mogelijk om uw retour met andere verzendbedrijven terug te sturen.

Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je het totale aankoopbedrag weer terug op je rekening. Dus ook de eventuele verzendkosten.
De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor je eigen rekening.

Stuur je een deel van de bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug.

Het terugsturen van (een deel van) je bestelling is op eigen risico.
Bewaar het afleverbewijs dus goed tot je pakketje bij ons is aangekomen en verwerkt.

Retouradres: Limburgs Ruiterhuis  Veldje 32 6245 CT Eijsden Nederland

E-mailadres voor de trackingcode: info@limburgsruiterhuis.nl

Passen en dan terugsturen, mag dat?

Wanneer je iets online besteld weet je natuurlijk nooit 100% zeker of datgene ook goed past. Je mag je bestelling dus gerust bekijken en passen zoals je in de winkel ook zou doen.
Wij kunnen producten alleen retour nemen wanneer deze ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de informatiekaartjes en/of labels zoals deze er bij aflevering aan vast zaten, dus helemaal compleet.
Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt, dan begrijp je waarschijnlijk vast dat wij hiervoor schoonmaakkosten in rekening brengen, dit houden wij dan in op je retourzending, of we nemen het artikel niet retour.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.